زرشک یک میوه است که درخت زرشک به عنوان یک گیاه خوراکی در ایران و برخی مناطق دیگر جهان کشت می‌شود. این میوه کوچک به شکل گلابی دارای طعم ترش و شیرین است و در غذاهای ایرانی مانند خورشت‌ها، آش‌ها، سالادها و مرباها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین زرشک به عنوان یک گیاه دارویی هم در برخی درمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برگ‌های زرشک نیز در برخی غذاهای سنتی مانند آبگوشت استفاده می‌شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت زرشک کیلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


زرشک یک میوه است که درخت زرشک به عنوان یک گیاه خوراکی در ایران و برخی مناطق دیگر جهان کشت می‌شود. این میوه کوچک به شکل گلابی دارای طعم ترش و شیرین است و در غذاهای ایرانی مانند خورشت‌ها، آش‌ها، سالادها و مرباها مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین زرشک به عنوان یک گیاه دارویی هم در برخی درمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. برگ‌های زرشک نیز در برخی غذاهای سنتی مانند آبگوشت استفاده می‌شود.

قیمت زرشک کیلویی | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



علاوه بر مصرف خوراكي و دارويي، زرشك در برخي صنايع نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي مثال، از عصاره زرشك در توليد روغن‌هاي آرايشي و صابون‌ها استفاده مي‌شود. همچنين، برگ‌هاي زرشك در تهيه رنگ‌هاي طبيعي نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

در ايران، زرشك به عنوان يك ميوه محبوب شناخته شده است و در فصولي كه زرشك تازه در دسترس نيست، ميوه خشك شده و همچنين مرباي زرشك مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين، در برخي مناطق ايران، مردم از برگ‌هاي زرشك براي تهيه چاي سنتي استفاده مي‌كنند.

قيمت زرشك كيلويي  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

در كل، زرشك يك ميوه مفيد و با ارزش است كه در صنايع مختلف و همچنين در غذاهاي سنتي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

قيمت زرشك كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي در مشهد خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زرشك كيلويي را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت زرشك كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت زرشك كيلويي در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي در مشهد با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت زرشك كيلويي را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت زرشك كيلويي  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت زرشك كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زرشك كيلويي و قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي در مشهد كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زرشك كيلويي  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

زرشك
زرشك گياهي است كه ايرانيان از ميوه آن در غذاها، به عنوان يك نوشيدني و به شكل مربا و شربت استفاده مي‌كنند. اين دانه‌هاي ترش و خوشمزه خواص زيادي دارند و براي بدن نيز بسيار مفيد هستند.
در اين مطلب در مورد زرشك بحث مي‌كنيم و فوايد و خواص اين گياه محبوب را با هم بررسي مي‌كنيم.
اسم گياه زرشك
نام علمي اين گياه «Berberis vulgaris» است و در بين مردم به آن «زرشك» گفته مي‌شود. به ريشه گياه زرشك در ايران نيز «آئر خيس» مي‌گويند.
توضيح درمورد گياه زرشك
گياه زرشك يك سرده از گونه زرشكيان است، به شكل درختچه مي‌رويد، روي ساقه‌هايش خار دارد و به‌طور ميانگين ارتفاع آن ۴ متر است. چوب ساقه اين درخت قهوه‌اي يا زردرنگ است.
برگ‌هاي آن بيضي شكل بوده، لبه‌هاي آن‎‌ها دندانه‌هاي اره‌اي است و گل‌هاي زردرنگ دارد. ميوه زرشك قرمز رنگ، گوشتي، بيضي شكل و ترش مزه است. از ريشه، پوست ريشه و ساقه ، برگ گل و ميوه اين گياه در طب سنتي استفاده مي‌كنند.
فوايد گياه زرشك
گياه زرشك خواص بي شماري دارد و مي‌توان از آن در غذاها و نوشيدني‌‌ها يا به‌صورت مربا و رب استفاده كرد. در ادامه به فوايد زرشك خواهيم پرداخت.
مبارزه با عفونت‌ها و التهاب‌ها
تحقيقات نشان داده است كه زرشك داراي خاصيت ضدباكتري و ضدقارچي است و با پيشگيري از متصل شدن باكتري به سلول‌هاي بدن انسان از بروز عفونت‌هاي قارچي و عفونت هاي باكتريايي جلوگيري مي‌كند.

قيمت زرشك كيلويي  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
از زرشك براي درمان و بهبود علائم التهاب و عفونت‌ها استفاده مي‌شود و همچنين در درمان عفونت مثانه، دستگاه گوارش و ادراري تاثيرگذار است.
ميوه زرشك در مقايسه با ريشه اين گياه در مقابله با عفونت‌هاي دستگاه ادراري تاثير بيشتري دارد. زرشك در درمان گلودرد، گرفتگي بيني، درمان سينوزيت و بهتر شدن برونشيت و مشكلات شايع دستگاه تنفسي تاثيرگذار است. از اين ميوه براي درمان التهاب‌ها و عفونت‌هاي پوستي ناشي از قارچ كانديدا آلبيكانس نيز استفاده مي‌شود.
درمان مشكلات گوارشي
بربرين ماده‌اي است كه در تركيبات زرشك وجود دارد و با كمك به ماهيچه‌هاي صاف كه ديواره‌هاي روده را مي‌پوشانند به بهتر شدن گوارش غذا و كاهش دردها و بيماري‌هاي گوارشي كمك مي‌كند.
زرشك به خاطر خاصيت منقبض كننده‌اي كه دارد به نسبت آنتي بيوتيك‌ها مشكلات گوارشي را سريع‌تر حل مي‌كند.
درمان اسهال با زرشك
براساس مطالعاتي كه به‌تازگي روي زرشك انجام شده است، با استفاده از ماده بربريني كه در زرشك وجود دارد مي‌توان با عفونت‌هاي باكتريايي، ويروس‌ها، قارچ‌ها و انگل‌ها مبارزه كرد.
بربرين با تحريك توليد گلبول‌هاي سفيدي به نام ماكروفاژ (درشت خوارها) به درمان التهاب دستگاه گوارش و اسهال كمك مي‌كند.
بهبود سوء هاضمه با زرشك
مصرف جوشانده يا آب زرشك باعث تسريع روند درمان سوء هاضمه مي‌شود. براي بهبود بيماري اين مشكل بهتر است تقريبا ۱۵ تا ۲۰ دقيقه پيش از صرف وعده غذايي از زرشك استفاده كنيد.

قيمت زرشك كيلويي  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
پيشگيري و درمان ديابت با زرشك
مصرف زرشك در درمان قند خون تاثيرات چشم‌گيري داشته است و آن را به يك گزينه در دسترس و مناسب براي پيشگيري يا درمان ديابت تبديل كرده است.
كمك به سلامت قلب و عروق با استفاده از زرشك
زرشك با كاهش كلسترول خون و سرم به حفظ سلامت عمومي قلب و عروق كمك مي‌كند. خواص زرشك براي سلامت قلب ثابت شده است. كمك به كنترل فشار خون بالا، درمان بيماري شريان كرونري، تپش قلب و بيماري ماهيچه قلب از خواص ديگر ميوه اين گياه جادويي است.
پاك سازي كبد و كيسه صفرا با زرشك
استفاده از زرشك باعث تقويت كبد مي‌شود. كبد وظيفه تصفيه خون، توليد صفرا، سم‌زدايي، هضم چربي ها، تجزيه هورمون‌ها و ذخيره ويتامين‌ها و آهن را بر عهده دارد.
نقش اصلي كيسه صفرا ذخيره كردن صفرا است كه توسط كبد ساخته مي‌شود. صفرا همراه آنزيم‌هاي روده به بدن در هضم غذاهاي چرب كمك مي‌كند. پاك سازي كبد و كيسه صفرا از خواص قابل توجه زرشك است.
مضرات گياه زرشك
اگر در مصرف زرشك زياده‌روي كنيد باعث نفخ در شكم مي‌شود.
استفاده زياد از زرشك و مشتقات آن (برگ و ساقه) براي زنان باردار مناسب نيست، چون رحم را تحريك مي‌كند و امكان دارد باعث سقط جنين شود.
اگر به مدت طولاني و بسيار زياد از زرشك استفاده كنيد، سبب ناراحتي معده و روده‌ها خواهد شد و جذب كافي ويتامين B در بدن را مشكل مي‌كند.
عصاره‌اي كه از برگ‌ها و پوست زرشك گرفته مي‌شود، اگر بدون محدوديت مصرف شود مسموميت ايجاد مي‌كند.
استفاده بيش از حد زرشك امكان دارد باعث بروز عوارضي مانند شوك، تهوع، استفراغ، كاهش فشارخون، كاهش ضربان قلب، خون دماغ و آسيب به كليه شود.

قيمت زرشك كيلويي  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
بدون نظارت پزشك، عصاره گياهي زرشك را به كودكان ندهيد.
بهتر است در دوران بارداري و شيردهي مصرف عصاره گياهي زرشك را قطع كنيد.
استفاده از زرشك و فراورده‌هاي آن براي مصرف روزانه و به شكل بلندمدت ممكن است ايجاد مسموميت كند و پيشنهاد مي‌شود اگر قصد داريد هر روز از زرشك استفاده كنيد، حتما از مشاوره آنلاين متخصص طب سنتي در پذيرش۲۴ استفاده كنيد.
طريقه مصرف گياه زرشك
همان طور كه مي‌دانيد در كنار بسياري از غذاهاي اصيل ايراني‌ زرشك استفاده مي‌شود و استفاده از مشتقات زرشك بين مردم ايران بسيار جا افتاده و رايج است.
جوشانده زرشك
تقريبا ۱۵ گرم پوست ساقه، ريشه يا ميوه زرشك را به يك ليتر آب اضافه كنيد و منتظر بمانيد تا به جوش بيايد. سپس حرارت را قطع كنيد و اجازه دهيد اين جوشانده ده دقيقه در دماي اتاق بماند.
در آخر تفاله‌هاي جوشانده را صاف كنيد و براي شيرين كردن آن استفاده از عسل يا شكر رايج است. مقدار جوشانده‌اي كه هر فرد مجاز است در روز مصرف كند، سه فنجان و در فاصله بين غذاها است .
شربت زرشك
نيم ليتر آب زرشك همراه با نيم ليتر آب سيب و نصف اين مقدار آبليمو و ۵۰۰ گرم شكر را با هم مخلوط كنيد و حرارت دهيد تا قوام آيد.

قيمت زرشك كيلويي  | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت زرشك كيلويي | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك پلويي-قيمت زرشك پفكي در مشهد مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 100 بازدید دیروز 433 بازدید کل 587874

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .